Zavolejte mi kliknutím zdarma phone-solid.svg

Technická podpora Telly na Facebooku

Telly poskytuje svým zákazníkům širokou podporu především prostřednictvím telefonické Zákaznické linky na čísle 533 427 533, která je v provozu v pracovní dny v době od 08,00 do 20,00 hodin, o víkendech a svátcích pak od 9,30 do 20,00 hodin. Telly lze dále kontaktovat prostřednictvím emailu info@telly.cz , případně zanechat své telefonní číslo na stránkách www.telly.cz a nechat si zavolat zpět.

Je patrné, že zákazníci Telly mají podporu zajištěnou několka cestami, ale čas od času nastane situace, kdy je třeba náhle řešit technický i mimo pracovní dobu pracovníků Telly.

Proto jsem jako další možnost získat technickou podporu Telly založil na Facebooku stejnojmennou skupinu, kam se může přihlásit kdokoli a pokusit se nenadálý technický problém vyřešit kdykoli.

Technických problémů v oblasti satelitního příjmu i internetové televize existuje spousta, ale většinou se jedná o stále se opakující a stejné problémy, které lze mnohdy vyřešit i telefonicky. A stále samozřejmě existuje možnost objednat na Zákaznické lince Telly návštěvu technika, který problém dozajista zvládne na místě, seznam autorizovaných partnerů Telly najdete na stránkách Telly, mou maličkost tam samozřejmě najdete také.

S jakými problémy se můžete na skupinu Technická podpora Telly obracet

Obecně s jakýmkoli technickým problémem při příjmu satelitní a internetové televize Telly.

Satelitní televize

V případě satelitní televize se mohou objevit různé technické potíže.

Obvykle se jedná o vadný konvertor (LNB), špatně nasměrovanou parabolu, trucující satelitní set top box, chyba dekódovací karty respektive CAM modulu a podobně.

Řadu těchto problémů lze odstranit po konzultaci a identifikaci vlasními silami uživatele.

No signal

televize přes internet

Internetová televize

Internetová televize také přináší řadu specifických úskalí aje vždy potřeba problém indenfikovat a následně odstranit. Mnohdy může jit o banalitu, kterou na základě konzultace s technikem nakonec odstraní uživatel sám.

Aktuální technické informace

Do skupiny budu přidávat i aktuální technické informace.

Může jít o zařazení nového programu spolu s jeho technickými parametry, změna technických parametrů již vysílaných programů a podobně.

Potenciální zákazníci Telly

Ti, kteří zvažují využít služeb Telly, mohou ve skupině získat technické informace o možnostech satelitního a internetového příjmu, rozvodu signálu v domě na více televizorů, řešení příjmu s externím set top boxem nebo Smart CAM modulem, v případě internetové televize požadavky na Smart televizor s aplikací a podobně.

Co ve skupině rozhodně nevyřešíme

Jak již bylo řečeno, skupina se bude zabývat technickou podporou, proto spolu jistě nevyřešíme administrativní záležitosti kolem smlouvy, změny programových balíčků, problémy s předplatným a podobně. V těchto oblastech bude nadále nutné obracet se na Zákaznickou linku Telly.

Pravidla skupiny

Kromě obecných zásad slušnosti budu dbát především na to, aby skupina plnila svoje poslání, to jest rozšířit možnost technické podpory zákazníkům Telly. Příspěvky se zásadně odlišným zaměřením budu bez dalšího mazat, o reklamě a spamu ani nehovořím.

Kde skupinu Technické podpory Telly najdete

Na Facebooku, stačí kliknout na tento odkaz Technická podpora Telly.

Považujete uvedené informace za přínosné ? Podělte se o ně s ostatními prostřednictvím sociálních sítí !

inPage - webové stránky s AI, doménawebhosting